کد مطلب : ‌11074
به میزبانی شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد

دومین نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی

دومین نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی و نکوداشت «سیدعلی میرافضلی»، پیشکسوت روابط‌عمومی با حضور «علی محمدی»، عضو هیأت‌مدیره شرکت مس و حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی‌اصغر توحیدی»، مشاور فرهنگی مدیرعامل برگزار شد.

عضو هیأت‌مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران در این نشست که صبح امروز در محل شرکت مس برگزار شد، گفت: گاهی در صنایع معدنی بزرگ کشور شاهد موازی‌کاری‌هایی هستیم که ناشی از بی‌اطلاعی این صنایع از یکدیگر است. این یک خلأ است که نشست‌هایی مانند هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی‌ها می‌تواند آن را جبران کند.

محمدی افزود: امیدوارم این نشست‌ها با جدیت دنبال شود زیرا چنین ارتباطاتی باعث جلوگیری از بروز برخی هزینه‌ها در صنایع خواهد شد.

او همچنین با اشاره به برگزاری مراسم نکوداشت پیشکسوت روابط‌عمومی گفت: باید قدر پیشکسوتانی مانند سیدعلی میرافضلی را دانست و زمینه شناخت آن‌ها را در جامعه فراهم کرد. من سال‌هاست که افتخار آشنایی با جناب میرافضلی را دارم و باید بگویم ایشان به‌جز این‌که 20 جلد کتاب ارزشمند و دهه‌ها مقاله ادبی نفیس دارند، شخصیت و چهره‌ای بزرگ در زمینه روابط‌عمومی هستند.

مشاور فرهنگی و ورزشی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز در این نشست با بیان این‌که باید نگاه جدیدی به روابط‌عمومی داشته باشیم، گفت: روابط‌عمومی یک برند است. برندی که حوزه‌های عملکردی آن بسیار گسترده است اما اوج کارکرد و عملکرد روابط‌عمومی مودت  است. کانون همه ابزارها و روش‌های علمی که روابط‌عمومی‌ها به کار می‌برند، باید دل باشد تا روابط‌عمومی اوج بگیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین توحیدی افزود: یکی از عملکردهای اصلی روابط‌عمومی کمک به تصمیم‌سازی است. مدیران با اطلاعاتی که روابط‌عمومی‌ها به آن‌ها می‌دهند دست به تصمیم‌گیری می‌زنند و به همین دلیل روابط‌عمومی‌ها باید حقایق را ولو این‌که ناخوشایند باشند، در اختیار مدیران قرار دهند. امیدوارم این نشست‌ها در این زمینه مؤثر واقع شوند. 

او نیز در پایان به مناسبت نکوداشت پیشکسوت روابط‌عمومی، از حاضران خواست تا از جای خود قیام و سیدعلی میرافضلی را به پاس زحماتش در حوزه روابط‌عمومی و فرهنگ و هنر تشویق کنند.

برگزاری جشنواره‌های معدنی

«حسین منصوری»، مدیر روابط‌عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) نیز با اشاره به دستور جلسه دومین نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی گفت: در نخستین نشست مقرر شد سه موضوع جشنواره ملی عکس معدن و صنایع معدنی، بخش ویژه معدن و صنایع معدنی در جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت و برگزاری نشست مدیران صنایع معدنی در این جلسه مطرح شود و مورد بررسی قرار گیرد.

به گفته مدیر روابط‌عمومی ایمیدرو جشنواره ملی عکس معدن و صنایع معدنی 18 آبان‌ماه هم‌زمان با برگزاری نمایشگاهی از آثار برگزیده در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد. ایمیدرو همچنین سه تور عکاسی از فولاد خوزستان، منطقه ویژه خلیج‌فارس و مجموعه پتاس خور و بیابانک را تا پیش از این جشنواره برای عکاسان صنعتی برگزار خواهد کرد. 

منصوری درباره بخش ویژه معدن و صنایع معدنی در جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت گفت: برگزاری نمایشگاه عکس و همچنین ساخت مستند و فیلم از معادن و صنایع معدنی از ایده‌های رئیس هیأت‌عامل ایمیدرو، آقای کرباسیان بود و خوشبختانه با رایزنی‌هایی که انجام شد توانستیم در دوازدهمین جشنواره سینما حقیقت بخش ویژه معدن و صنایع معدنی ایجاد کنیم. در سیزدهمین دوره از این جشنواره معدن و صنایع معدنی جزو بخش‌های اصلی جشنواره خواهد بود. این جشنواره نیز در آذرماه امسال برگزار می‌شود.

برگزاری جلسه سالانه مدیران صنایع معدنی با هدف آشنایی مدیران بخش‌های مختلف معدن و صنایع معدنی با یکدیگر از دیگر مصوبات این جلسه بود. 

بنا بر این گزارش، در این نشست مدیران روابط‌عمومی مجتمع فولاد خراسان، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خوزستان، شرکت ملی فولاد ایران، شرکت فولاد مبارکه، تهیه و تولید مواد معدنی ایران، منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس، شرکت چادرملو و سازمان نظام مهندسی معدن ایران حضور داشتند.

نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
متن :
 
عضویت در خبرنامه
نام‌ و نام‌خانوادگی:
ایمیل :
مس پرستلگرام
به نظر شما سایت عصر‌مس‌آنلاین بهتر است بیشتر به چه مطالبی بپردازد؟